Újraszerkesztve (a freeblog pedig kapja be!)

Jason, a névtelen utazó

Jason, a névtelen utazó

1994 június – egy kis kitérő

2014. június 07. - JasonX2

Ez még javában a videóskorszak volt, ami kazetta csereberével és kereséssel járt együtt. Épp Nyírábrányban tekertem egy tucat VHS-sel a hátamon, amikor hazafele vettem volna az irányt. De az útjelző tábla előtt megállok és számolok. Innen Vámospércs 10+2 v. 3 km. De jobbra Nyíracsád 6km. Onnan még 6, és otthon vagyok. Vagy egy kicsivel több. Mindegy, majdnem ugyanannyi út, de így olyan útvonalon megyek, amerre már régen jártam. A Nyírábrány - Nyíracsád táv dátumát már meg sem tudnám mondani, a Nyíracsád – Vámospércs három évvel korábban volt, amit nevezzünk Jugó-túrának.

Átmentem a falun, már félúton vagyok. Na peeeersze... Amikor egy emelkedő tetején megjelent a Nyírmártonfalva tábla, az kicsit meglepett. Pár száz méterrel arrébb egy enyhe balkanyarban feltűnt egy hirdetőtábla. Ja, tényleg, ez már régebben is itt volt. Annyira nem bántam volna, ha még egy falu került volna az utamba, de ez nem történt meg, mert félóra után feltűntek a hazai tornyok - az út véget ért hamarosan. De az biztos, hogy még jó pár ilyen lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://nevtelenutazo.blog.hu/api/trackback/id/tr616285282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása