Újraszerkesztve (a freeblog pedig kapja be!)

Jason, a névtelen utazó

Jason, a névtelen utazó

1994 május - az első út

2014. június 07. - JasonX2

A dátum adott, a helyszín pedig: Vámospércsen élek immáron 7 éve. Három éve, egész pontosan 1991 április 29 óta van egy versenykerékpárom. Igaz, hogy csak 24-es és kissé lestrapált, de az előző kerómhoz képest óriási ugrás. Nem sok fele járok vele, az pedig, hogy a szomszéd faluba, Nyírábrányba átmegyek vele, az már nagy teljesítmény. (Itt megsúgom, hogy egyszer 11 évesen Debrecenbe is betekertem az akkori Csepelemmel... nem lettem érte megdicsérve)

Az a nap is olyan volt, mint a többi. Ahogy tekerek, egy hirtelen ötlettől vezérelve elindultam a szomszéd falu irányába. Egyszer el akartam menni oda, de nem lett semmi belőle. Odahaza ezt sem díjazták volna (érthetően). De most a gondolatot tett követte. És csak megyek, megyek a kellemes, nyáreleji időben. Úgy fél óra után el is értem a célom. Egy nagyon apró falut kell elképzelni, ahol nincs is semmi látnivaló szinte. De nem ez volt a lényeg, hanem maga az utazás. Mai szemmel nézve talán apróság, de én mégis mérföldkőnek tartom. Ez még csak a kezdet volt...

A bejegyzés trackback címe:

https://nevtelenutazo.blog.hu/api/trackback/id/tr486285247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása