Újraszerkesztve (a freeblog pedig kapja be!)

Jason, a névtelen utazó

Jason, a névtelen utazó

2008.08.23 „volt egy lány…”

2014. június 08. - JasonX2

Ez az út kicsit nehezen jött össze. Az újpesti út után sem tanultam, így ez az utazás kétszer el lett halasztva.

Eredetileg az 5:30-as vonattal terveztem az indulást, de nem jött össze. Akkor maradt a 7:30. Az albérlet a város másik végén van. Ne hagyjuk figyelmen kívül azt sem, hogy ezt szombat reggel kellett lebonyolítani, ilyenkor jóval ritkábban járnak a helyi járatok. Nekem ez azért kellemetlen, mert a szokásos négy busz közül csak egy jár ilyenkor. De most éppen elértem egy 28-ast. 7:10-kor a Nagyállomáson voltam. 7:30-kor a vonat még sehol.

Végre megjött, külön öröm, hogy egykori első osztályú kocsik voltak. Reméltem, hogy hamar jön a kalauz, lekezeli a jegyet, aztán Abonyig hagyjon mindenki békén. Azt hittem, hogy ide is Bhv-t küldenek, amin sok mindent lehet tenni, csak aludni nem.

Karcag után kint álltunk a puszta kellős közepén, a már meglévő közel 10 perces késést megfejelve. Talán túloztam, hogy ezen a vonaton lehet aludni, legfeljebb beájulni pár (tíz)percre. Szolnokon állítólag 10 perc késésben voltunk, bár szerintem több.

Végre elérkeztünk a ceglédi bejárathoz, és ott is pirosat kaptunk a bejáratnál. Kinézve az ablakon a szegedi leágazás úgy kb. 200m-re van. Ott, ahol a IC most ment el. Következő egy óra múlva.

Elindultunk azon az úton, ahol 2005.12.30 óta nem voltam. Kiskunfélegyházán újabb egy óra várakozás.

Addig séta a városban. Találtam egy várostérképet, és elmentem a buszpályaudvarra. Onnan is továbbmehettem volna a végcélig, de pont lekéstem a buszt. Vissza az egész. A vonatösszeállítás nem semmi, egy Szili és egy másodosztályú kocsi, egész Szegedig. Még jó, hogy csak 10 km-t mentem.

Petőfiszállás állomás.jpg

Ide jöttem. Útközben találtam egy térképet a településről, ami segített a tájékozódásban. Kis település ez, hamar elértem a másik végét.

20080823 Petőfiszállás tábla.jpg

Egy jó kis park található itt a település névadójának szobrával.

20080823 Petőfi szobor.jpg

Miután láttam majdnem mindent, amit akartam, úgy döntöttem, hogy iszom valamit. Úgyis láttam két csehót útközben. A közelebbihez mentem, egy pincében van kialakítva. Első ránézésre igényes, rendezett helynek tűnik, kicsit fapados, de hát mind az, ami megfizethető árkategória. A visszautat kis kerülővel tettem meg, és hiába kicsi a falu, majdnem sikerült eltévedni.

20080823 Petőfiszállás állomás.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://nevtelenutazo.blog.hu/api/trackback/id/tr46288439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása