Újraszerkesztve (a freeblog pedig kapja be!)

Jason, a névtelen utazó

Jason, a névtelen utazó

2003 nyara - ingyenvonat

2014. június 07. - JasonX2

Eddig nem sok vonatos utam volt. A már említett mátészalkain kívül voltam még párszor Nyíregyházán, az exem miatt Monostorpályiban, és egyszer Hajdúböszörményben. Amikor 2000 őszén nyelvvizsgáztam az ELTE-n, örültem a budapesti útnak, hogy végre új helyeken járok.

Egy reggel, amint beértem Debrecenbe, ott álltam a kijelző alatt. Nyíregyháza-Miskolc Tiszai. Hmm...hmmm... menjünk!! Amikor Tokajnál jártunk, már ott is lenyűgözött a hegyvidék, pedig az még csak a kezdet volt. Majd beértünk a Tiszaira. Onnan pedig tovább. Csábító volt a lakótömb a hegytetőn. Elindultam felé, és csak mentem, mentem, főttem a melegben. Elértem a lakótömböt, hátrafordulok és .... percekig csak némán nézek magam elé. Az a látvány, amit itt az Alföldön soha nem fogsz látni. Ekkor lett Miskolc "kötelező" úti cél.

De másfele is lehet menni. A fővárost kétszer néztem meg. Az első alkalom rövid út volt. A Nyugatiból egy séta a Margitszigetre, majd onnan a Keleti. És vissza Miskolc-Nyíregyháza irányában Debrecenbe. A második út városnézés volt. Azaz igénybe vettem a BKV szolgálatait. Ez volt az a nap, amikor a Budapest Parádé kezdődött. Sikerült velük is összefutni.

A bejegyzés trackback címe:

https://nevtelenutazo.blog.hu/api/trackback/id/tr256285338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása