Újraszerkesztve (a freeblog pedig kapja be!)

Jason, a névtelen utazó

Jason, a névtelen utazó

2006 január - végszó

2014. június 07. - JasonX2

Na, kaptam egy hónap haladékot, még mielőtt megszűnne az ingyen utazás. Ki is használtam. A fővárosban január 6.-án voltam. Pár kép a vadiúj telefonnal:

20060106 Margit sziget.jpg

20060106 Duna.jpg

Szegeden nemrég voltam, de eggyel föntebb még nem. Ha már Szolnokon voltam, lementem Békéscsabára, de ez inkább csak tájszemle volt, mert a városban nem sokáig voltam.

Amikor Miskolcon voltam, akkor derült ki, hogy bár az egyenes út a legrövidebb, de nem mindig a leggyorsabb. A nyíregyházi vonat már elment, és a leghamarabb úgy jutok el Debrecenbe, ha Füzesabonyig elmegyek. Volt 15 percem, hogy a Plazától eljussak a Tiszaiig. Úgy félúton megálltam, mert mondom, úgyis esélytelen. Naaa, mégsem. Ez a kis tökölés pont elég volt ahhoz, hogy a vonat már elinduljon, úgyhogy gyakorlatilag futottam utána, és menet közben ugrottam fel rá.

A legutolsó nap még tettem egy kitérőt Bielbe. Amikor visszafele jöttem, a megállóban kaptam egy sms-t, amitől majdnem infarktust kaptam, de nem attól jött, akitől (nem) vártam.

A bejegyzés trackback címe:

https://nevtelenutazo.blog.hu/api/trackback/id/tr566286645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása