Újraszerkesztve (a freeblog pedig kapja be!)

Jason, a névtelen utazó

Jason, a névtelen utazó

2007.08.23-2008.08.23 Utóhang

2014. június 08. - JasonX2

Két hónap múlva ismét Miskolc, de volt egy rossz érzésem, hogy nem fog simán menni. Nem is ment, már a Búza téren telefonáltak, hogy délután fáradjak be melózni. Kösz.

December 19, első alkalom, hogy DVD-ért menjek Budapestre. Majdnem kútba esett, mert reggel a kollégákkal kicsit sokat ittunk, de mire felértem a Nyugatiba, már magamhoz tértem. Aztán egy napijegyes utazás. A fő cél a Pók utcai lakótelepre kijutni. Nagyon vicces kedvű lehetett, aki ezt a környéket besorszámozta. Nem túlzás, hogy térkép alapján is másfél órát kóvályogtam ott, mire megleltem azt a házszámot, amit kerestem. Ilyen egy elcseszett egy házszámkiosztást még soha nem láttam. Ide tényleg GPS kellene, de még az is eltévedne. Az út végén:

20071219 Újpest.jpg

Az újpesti híd. Amíg áthaladtam rajta, vagy tízszer végigment a Koráltól az Utóhang (ami A túlsó part albumon szerepelt, aminek a borítója ugyanez a híd). A híd végén elhúzott mellettem egy Desiro. Köszönöm.

734324_orig0.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://nevtelenutazo.blog.hu/api/trackback/id/tr116288427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása