Azaz megyei jogú város. Volt 5 darab belőle. Miután 2018 őszén eljutottunk az utolsó megyeszékhelyre, Szekszárdra, azután ezt a pár várost szerettem volna megnézni – már ahol még nem voltunk. De melyek is ezek? 2017 elején jártunk először Sopronban, azután 2019-ben jött Nagykanizsa, 2021-ben (és 2019-ben is) Dunaújváros és Érd, aztán bekerült a listába Esztergom is, végül hatodikként maradt Hódmezővásárhely. Az egészben az a furcsa, hogy Kisbértől nem sokkal van messzebb, mint Vámospércstől.
Edelénytől kellett hajtani rendesen Szegedig, hogy sötétedés előtt odaérjünk. Nem jött össze, ráadásul ismét Kocsér felé vitt a navigáció. Kecskeméten nem kellett végigmenni, az elkerülőn eljutottam az M5-re. A szállásra érkezve nem sok idő maradt.
Ugyanis indulni kellett a Sportcsarnokba.
De ezt már tegnap is tudni lehetett.
Ez rövidebb volt, mint tegnap, több szám kimaradt, előzenekar sem volt.
Ezt tegnap kellett volna
Ez is rég vártuk már
Na ezért már megérte eljönni. Ezt már láttam még 2016-ban, azóta se igen játszották.
Szállásunk Újszegeden volt, sajnos a Villa Innről semmi információ.
A Dómot és a Tiszapartot meg kellett ma is nézni.
Azután pedig irány Hódmezővásárhely. A Városházánál parkoltunk, előtte az I. világháborús emlékmű.
Kossuth tér, a névadó szobra, a város harangja és Rapcsák Antal szobra.
Itt balra a Rapcsák úton, Virág ornametika, tapintható térkép, Városi TV, Ügyészség, Bessenyei Ferenc Művelődési Központ.
Aztán egy kis erőgyűjtés az Öszöm-iszom vendéglőben, előtte a Diana szobor.
Visszatérve az előbbi helyszínhez, a Szerb Ortodox templommal a Tornyai János Múzeum.
Vízmerítő, II. világháborús emlékmű, József Attila.
Szentháromság templom, Oroszlános-kút, Károlyi kúria, SZTE Mezőgazdasági Kar, Fazekasház, Kultik mozi, Németh László könyvtár.
És ami kimaradt, a vasútvillamos.
A laktanya mellett mentünk el, de arról sem készült kép. Visszaúton az M5-ön Kecskemét környékén elkezdett a köd leszállni. De az autópályán nem volt gond, annál inkább, amikor az M1-ről lejöttünk, és a 13-ason alig lehetett haladni.