A tegnapi Tamási vonalbejáró után egy viszonylag közeli és rövid pálya, a 935a Kincsesbánya és Moha-Rakodó között.
Ez egy 4 km-es vonal volt, ennek is bányabezárások okozták a vesztét a hetvenes évek elején. A Mapire-ön lévő régi térkép szerint a vonal vége a településen túl volt, ezért oda mentem először. Vasúti nyomokat nem találtam, de hogy valami volt itt, az biztos a sok törmelék miatt.
Itt haladhatatott a pálya. A bal oldali épület a Profixé lenne?
Sokadik hasonlítás után úgy tűnik, megvan az állomásépület. 8 éve még téglavörös volt, alacsonyabb és leharcoltabb. Elvileg ez is a Profixé, ami egy fémipari cég.
A Kossuth utca egy részén haladtak a vágányok, itt is, ez pedig nagyon hasonlít egy raktárépülethez.
Ezután némi szétnézés a faluban.
A sportpálya területén haladtak a vágányok egy éles kanyar után, de töltésmaradvány nem sikerült találni. Azután pedig az Üveg-Ásvány Kft területe található, ahová szintén nem lehet bemenni.
Itt volt Tatárkő megálló valószínűleg, a köz- és vasúti kereszteződésben. A közúton Fehérvácsurgóra lehet eljutni, közben található a kincsebányai leágazás, a másik irány pedig kivisz a 81-esre Sárkeresztessel szemben.
Itt látszanak az Alcuferen tárolt vagonok.
Mintegy negyedóra után elértem Moha-Rakodóhoz, ezzel ez a vonal is kipipálva.
Aláfestésként éppen befért a William Orbittól a Lost in blue, amit éppen aznap hallottam először.